ברכות

תושבות ותושבים יקרים,

אני שמח לברך את תזמורת האופרה הקאמרית אשדוד לרגל עונת המנויים החדשה, במיוחד בעת הזו, בה אנו נמצאים בעיצומה של מלחמת "חרבות ברזל", מלחמה ארוכה, שנערכת בכל החזיתות ומאלצת אותנו כיום יותר מתמיד להיאבק למען ביטחוננו ועתידנו כעם וכחברה. ארגוני הטרור מבקשים לפגוע בנו ולשבש את שגרת חיינו, אך אנו באשדוד בוחרים מדי יום, לצד הצער, לא לוותר אלא להמשיך ליצור, לפתח, להצמיח, לבנות ולהיבנות.

תזמורת האופרה הקאמרית אשדוד זוכה להערכה והצלחה רבה בארץ ובעולם, כגוף מוסיקלי, המסמל יותר מכל את השאיפה להישגיות ומצוינות. התזמורת מרחיבה כל פעם מחדש את הרפרטואר הווקאלי שלה, נותנת מענה למגוון רחב של חובבי מוסיקה ומהווה בית חם לאמנים וקהלים רבים המגיעים אלינו לאשדוד.

ברצוני להודות לכל השותפים לדרך וליצירה, לוועד המנהל של התזמורת בראשותו של היו"ר עו"ד נועם שומר, ולכל משפחת התזמורת הנפלאה על פעילותם ועשייתם המסורה והמקצועית להצלחת התזמורת והובלתה להישגים כה גבוהים.

אני מזמין אתכם להמשיך ולמלא את אולמות הקונצרטים וליהנות מהפקות האופרה הייחודיות המפורטות בתכנייה זו.

ביחד, נמשיך לשאת תפילה לשובם של החטופים והחטופות ולהגנת החיילים והחיילות שלנו, בתקווה לימים טובים ובטוחים יותר.

עו״ד נעים שומר

יו"ר הועד המנהל

ידידים יקרים, 

בשנת 1993 הוקמה "התזמורת הסימפונית אשדוד" כדבר המתבקש מאליו לאחר שעשרות אלפי חובבי מוזיקה קלאסית עלו ארצה.

לאחר תקופת הקורונה, הרגשנו כי הגיע הזמן להתחיל מחדש. השאלה ששאלנו את עצמנו מה אפשר לעשות כיום שלא יכולנו לעשות בעבר. התשובה הייתה: אופרה! אופרה שכוללת בתוכה מוזיקה, משחק, שירה, תפאורה, תלבושות ובעצם בית להופעות מוזיקליות ווקאליות ותיאטרליות.

השם החדש שנקבע לתזמורת: ״תזמורת האופרה הקאמרית״ ומאז 2021 התזמורת מבצעת אופרות קלאסיות ידועות וגם כאלו שנכתבו במיוחד עבורה , לקהל רב המגיע מהעיר אשדוד ומחוצה לה.

השנה שעוברת על מדינתנו קשה מנשוא, אובדן חיילנו בשדה הקרב, האזרחים הרבים שקיפחו את חייהם ואיבדו את פרנסתם מאז ה7 באוקטובר והחטופים שטרם שבו לחיק משפחותיהם. אך דווקא בתקופה זו אנו בתזמורת רואים חובה לעצמנו, לפעול להרמת המורל, להפגת המתח וחיזוק הרוח של התושבים שהם העורף של מדינתנו המהווה נדבך חשוב במערכה על עתידה של מדינת ישראל.

בתכנייה זו תוכלו גם לבחור מבין מגוון גדול של קונצרטים לקהל הרחב, לחובבי המוזיקה הקלאסית והן לחובבי המוזיקה הפופולרית וכמובן הפקות אופרה מרתקות ומרגשות.

אני מזמין אתכם לקחת חלק בפעילותינו גם בעונת 2024-2025 ומברך אתכם לשנה מוזיקלית פורייה ויצירתית ובתקווה לימים שקטים יותר והחזרת כל החטופים בשלום לביתם.

עו״ד נעים שומר

יו"ר הועד המנהל